VAM Formació   /   Màrquetting, fidelització al client i tècniques de protocol   /   Informació del curs

   Cercador de cursos
Formulari inscripció via @gmail Formulari inscripció Accés a aula

Màrquetting, fidelització al client i tècniques de protocol

Millorem l’atenció al client: Tècniques de protocol i fidelització
Modalitat: presencial
Mètode: Teòric

Durada:
Teoria: 8 hores
Pràctica: 0 hores
· Formació bonificable · Formació amb descomptes especials per aturats · Formació a mida. Demana'ns pressupost
Preu treballadors/autònoms: 120€     
Objectius
Dotar als treballadors de les tècniques d’educació i atenció al públic adequades en un establiment de cara al públic.

   AULA    MÈTODE    DATES    HORARI   
Aula Programacio a mida
Teòric31 Desembre
Temari
  • Breu introducció del protocol

  • Perquè serveix la protocolització a l’empresa?
    La importància de la imatge com a objectiu d’una bona comunicació
    La confecció d’un manual intern de protocol
    Els escenaris o espais de treball sensibles a la protocolització

  • L’educació social i el saber estar

  • La presència
    Les postures, la gesticulació
    La Higiene
    Les Mans
    La vestimenta
    Les olors
    Els maquillatges

  • La cortesia

  • Les relacions en el treball
    La salutació
    Lo políticament correcte
    La correcció en la paraula
    L’atenció al públic
    La recepció de clients
    L’art d’acompanyar
    El telèfon
    Les eines de comunicació: e mails, publicitat, xarxes socials

  • El protocol

  • El protocol de taula
    El protocol de banderes
    Els tractaments protocolaris
    Les Autoritats
    Pràctica i rol play
Condicions específiques
Vam formació també realitza formació a mida per a empreses. En aquests casos, podem desplaçar-nos a les seves instal·lacions o voltants, a realitzar el curs en les dates i horari que els interessin. Consulti amb els nostres tècnics de formació al telèfon 977 645 895 o 664 802 549 o per email: info@vamformacio.cat. Podeu consultar la nostra ample oferta formativa a la web . Per a formacions a mida poseu-vos en contacte via mail.

Totes les formacions es poden bonificar pel sistema de bonificacions de la Seguretat Social (Fundació Tripartita). Vam Formació realitza totes les gestions sense cost addicional, per tal que les empreses recuperin el cost de la formació.

Formació de Carretilles elevadores, plataformes elevadores i pont grua:
No es podrà accedir a la part pràctica si no es supera prèviament l'examen de la part teòrica.
Obtenció del carnet: En aquest curs es pot complementar la titulació mitjançant carnet, per la qual cosa s'ha de portar una foto mida carnet el primer dia de curs. Pot fer-se també via email enviant-la a info@vamformacio.cat, indicant nom, cognoms, nom del curs i data en la qual està inscrit.

Formació de manipulació d'aliments:
Obtenció del carnet: En aquest curs es pot complementar la titulació mitjançant carnet, per la qual cosa s'ha de portar una foto mida carnet el primer dia de curs. Pot fer-se també via email enviant-la a info@vamformacio.cat, indicant nom, cognoms, nom del curs i data en la qual està inscrit.
Demana informació
 Aturat       Empresa       Altres

*Nom i cognoms
*Email
*Telèfon
    Ubicació:
 Programacio a mida
    Observacions
PUBLICITAT: En compliment del que preveu l'article 21 de la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic (LSSICE), sol·licitem el seu consentiment per a la subscripció i enviament de la nostra newsletter (VAM FORMACIO I ENSENYAMENT PROFESSIOANL, SLO).
 Si    No
Fi del tractament: mantenir una relació comercial mitjançant l'enviament de comunicacions dels nostres productes o serveis a través del Butlletí de Noticies al qual s'ha subscrit.
Criteris de conservació de les dades: es conservaran durant no més temps del necessari per mantenir la fi del tractament i quan ja no sigui necessari per a tal fi, es suprimiran amb mesures de seguretat adequades per garantir la seudonimització de les dades o la destrucció total de els mateixos.
Comunicació de les dades: no es comunicaran les dades a tercers, excepte obligació legal.
Drets que assisteixen a l'Interessat:
  • Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment.
  • Dret d'accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament.
  • Dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat de control (www.aepd.es) si considera que el tractament no s'ajusta a la normativa vigent.